tisdag 1 september 2009

Halsband

Nu var det ett tag sedan jag hade nyheter på möbel sidan. Men det får inte plats så mycket där uppe. Men nu har jag snart målat klart ett fint bord, pott skåp, tallriks hylla och lite andra grejer. Jag har även en lampa men då jag har svårt att skiljas från den...tror jag att den får stanna hemma hos oss... :)

Går och väntar på att min första leverans från Formex mässan ska komma. Jag har bland annat köpt in ett speciellt halsband. Det är ett långt silverpläterat halsband som heter Kärlek & Drömmar. Det ska stå för- att följa sina drömmar, leva sitt liv och att sprida kärlek.

Här kommer en liten beskrivning om halsbandet:

Detta halssmycke har fötts ur en längtan att bära sina drömmar nära hjärtat.

I min värld föds våra drömmar i själen. Men det är hjärtat som ger drömmarna näring genom den kärlek och respekt som vi visar oss själva och vår omvärld.

I smycket finns en lapp där du kan skriva ner din dröm, en dag i ditt drömliv eller en affirmation. Skriv som om det redan var sant och känn i din kropp att det verkligen är sant, inuti dig.

Din dröm är omgiven av kärlek. Dels den starka uppmaningen Välj kärlek och dels ringen med den kraftfulla affirmationen Älskad och trygg – skapad för stora ting.

Varje gång du rör vid smycket känner du din dröm eller din affirmation och tar därmed ett steg närmare den.


Jag har tyvärr ingen bild på halsbandet men ni kommer se det i butiken snart hoppas jag. Men jag har endast 8 stycken kvar då det är några som redan har bokat.

Nej nu måste jag stryka lite gardiner innan jag ska gå och lägga mig.

"Du är värd det bästa liv du kan föreställa dig. Hur ser det ut? Kan du drömma det, kan du leva det"...
Carolina Gårdheim



Kram/ Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar