söndag 30 augusti 2009

REA på Fågelbad....

Det kändes som nyss då jag stod och tittade på mina tulpaner i trädgården som höll på att slå ut för varje dag.
Nu är det snart september och jag funderade just vart den här sommaren tagit vägen!



Det har varit en intensiv och ganska tuff sommar men ändå rolig och utmanande. Jag har lärt mig massor av butiken och vuxit som människa.
Jag har funderat hundra gånger hur jag ska göra med butiken då jag är själv och tar allt för mycket tid. Men jag har kommit fram till att jag ska hålla på så länge jag tycker att det är kul och inte min familj blir drabbad på något sätt.

Nej nog om det... Nu har jag lite rea på fågelbad i butiken. Har endast två kvar....
De passar perfekt i trädgården som inne på en byrå eller varför inte ha frukt på den.




Ord pris: 329kr

Nu 220 kr


Ta hand om er!
Kram Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar