fredag 18 september 2009

Inredninsinspirationen flödar...

Imorgon är det första lördagen som jag är ledig från butiken sedan 9 maj då vi öppnade. Jag har varit på semester en helg och även bröllop. Men det ska faktiskt bli ganska skönt och bara få äta lång mysfrukost med familjen.

Inredningsinspirationen bara flödar just nu. Jag vet inte riktigt vad som har hänt men jag bara tänker inredning nu. Fixar och donar hemma när jag får någon minut över.
Jag har även varit mycket skeptisk eller rättare sagt inte alls gillat fattigmanssilver. Men nu börjar det vända och jag tycker faktiskt att det kan vara ganska snyggt med några lyktor i fattigmassilver på ett vitt bord.. Man kan alltid ändra sig... (trodde du väl aldrig Sofie?....)



Har mycket fint i butiken nu! Lyktor och grejer så ni får den där riktiga höstkänslan hemma...

Måste även berätta att jag har fått mitt första "styling" jobb! Jag ska försöka styla om foajén på Gammelgården i Ludvika. Ni ska få se lite före och efter bilder framöver. Det ska bli riktigt kul och det kan verkligen behövas.....


Ha en trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Hejsan!

    Hoppas du fick den där mysfrukosten som du önskade dig. Det är härligt med helgmornar när man inte måste hasta iväg utan kan mysa lite som man vill.

    Är det inte så att när hösten börjar komma och man är mer inne i sitt sommar-vanvårdade hem igen så kommer lusten att göra fint och mysigt. Jag har också kommit in det stadiet när det kul att göra fint hemma och det är verkligen på tiden :-)

    Idag ska jag börja måla ett bord som sedan ska få tjäna som soffbord (om det nu blir bra) fast det har jag i och för sig bestämt mig för att det ska bli :-)

    Kollade lite på de nya doftljusen i butiken men jag måste komma förbi en onsdag eftermiddag och få ditt expertutlåtande då jag är något känslig för dofter och det får inte lukta för starkt.

    Ha en riktigt skön helg och passa på att njuta av solen!

    Kram Anna

    SvaraRadera