fredag 11 september 2009

Härliga fredag....

Härliga fredag har precis börjat. Denna helg blir lite speciell...Det är det sista loppisen för i år på Gammelgården. Sedan ska jag på Bröllop. Min barndomsvän ska gifta sig och det ska bli helt underbart att få ta del av.
All lycka till er i framtiden!!

Imorgon kommer jag få upp ett runt vitmålat slagbord med fina svarvade ben. Jag komme även ta dit en superfin pottskåp/kommod som också är nymålad! (Har tyvärr inge bilder på bordet eller pottskåpet....)
Jag har även målat klart lite hyllor som är i vit i shabby chick stil!





Pris 220 kr  SÅLD





Fin att ha ståendes någonstans eller varför inte ställa en blomma på?
Pris 200kr  SÅLD

Jag har även en till tallrikshylla som är större men har tyvärr inte hunnit tagit foto på den heller. Men den ser ni i butiken imorgon!!!

Jag har även fått in en het nyhet som var ny på mässan. Det är schabloner som man kan sätta på ett gammalt fönster, glas eller spegel! Jag har inte satt upp någon själv men kommer att göra det inom en mycket snar framtid på ett gammalt fönster som jag har stående. Det kanske blir en på min hall spegel också...
Bilderna är lite dåliga men får lov att gå för denna gång....





Jag har även REA i butiken i morgon!!!

Ha en underbar dag!
Kram Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar