onsdag 16 september 2009

Nytt i butiken

Hej på er!

Som ni kanske har sett så har jag ändrat mig när det gäller tiderna på butiken igen...... Kommer att ha öppet till klockan 18.00 på onsdagar.
Hoppas att ni kommer och hälsar på mig...jag som är så mörkrädd.

Idag när jag kom till butiken hade det kommit lite nyheter från Miljögården.
Här nedan ser ni lite som har kommit. Hann inte ta kort på allt.
Har även målat ett jättefint pottskåp som är uppställt! Vill gärna ha det själv men men ....

Nu har äntligen kannan kommit och ser lite annorlunda ut mot vad den gjorde i somras. Men den är riktigt snygg.

Nu ska jag gå och lägga mig.
God natt
Sofie



























1500 kronor


4 kommentarer:

  1. Vad kostar vattenkannan? Jättefin!!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilka underbara saker! Nattduksborden! Pottskåpet eller kan den användas som tvättställsskåp, pris? Kan de fraktas? Bor i stockholm nämligen..

    SvaraRadera
  3. Hej Malin!
    Nattduksborden kostar 975 kronor
    Pottskåpet/tvållstället kostar 1500kr
    Klart jag kan skicka det till dig! Hör av dig om du är intresserad.
    Med vänlia hälsningar
    Sofie
    Vitt & Vackert

    SvaraRadera