fredag 4 september 2009

Lite nyheter och rea i butiken i morgon....

Nu börjar det komma lite grejer till butiken som jag beställde på mässan. Superkul!!! Tyvärr var det vissa grejer som jag måste lämna tillbaka då det hade gått sönder under frakten. Mindre kul...

Men ni kommer hitta halsbandet som jag skrev om tidigare och lite annat smått och gott! Det går givetvis bra att skicka det via posten för er som vill ha det och inte bor här! Jag kommer att visa bild på det senare.

Jag börjar även med en REA imorgon på bland annat glas, löpare och lite annat... så kom in och fynda!

Nej nu är härliga fredag här och dax för mys i soffan!!

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Hejsan! Är ute efter lite grejer från miljögården, bland annat den kanna du har på översta bilden i din blogg... Är detta något man kan få skickat hem till sig? Tack på förhand! mvh åsa

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa!
    Jag väntar mycket från Miljögården men vet tyvärr inte riktigt när det kommer. Har beställt kannor och kommer visa kort på bloggen när de kommer.
    Självklart kan jag skicka hem det till dig. Kommer jobba mer med webshop under hösten.
    Mvh Sofie

    SvaraRadera