onsdag 2 september 2009

En del av mitt sortiment...

Då jag har fått en del mail om hur mitt sortiment ser ut när det gäller möbler, tänkte jag visa en del av det jag har i butiken just nu.



Unik & antik vagga inklusive madrass, underlakan, spjälskydd.
Pris 2500 kr


Ett fantastisk vackert dokument inklusive ram. Texten är en gammal latinsk dikt.
120x90cm.
Pris 950 kr




Fönstertrapp. Fantastisk detalj för en vägg! 80x73 cm
Pris 839kr





Hängare med två krokar
Pris 349 kr




Klocka
Pris 498 kr




Post och dokumenthållare. En praktisk detalj till väggen eller till dörren för post och endra dokument 60x 47 cm.
Pris 439 kr



Nätt litet skrivbord/sminkbord bredd 95 cm, djup 40 cm
Pris 900 kr




Pall som går att öppna och lägga saker i.
Pris 600kr



Fin liten telefonbänk med låda.
Pris 600 kr



Stjärnlampa, finns även i hjärta
Pris 449 kr




Ett stilfullt hjärta att hänga på väggen
Pris 298 kr



Hjärta med båge, text "Välkommen" passar perfekt på krans eller direkt på dörr eller vägg.
Pris 239 kr




Väggord finns flera olika att välja mellan. Har även fått in schabloner i väggord.

Pris 299 kr




Fönsterdekoration (Insynsskydd) 60x 40cm
Pris 339 kr styck



Två antika nattduksbord
Säljes endast tillsammans
Pris




Linneskåp med mycket bra förvaring
Pris 3500 kr



Ta hand om varandra
Kram Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar