tisdag 8 september 2009

REA i butiken!

Då var helgen över och har även klarat av två dagar in på veckan. Ja...det är snart helg igen. Sista loppisen för i år på Gammelgården på lördag.

Funderar och funderar hur jag ska ha öppet framöver. Det kommer garanterat vara öppet tisdag-torsdag som vanligt kl 10-16.00. Men då står inte jag i butiken utan man betalar en trappa ner. Meningen är att jag ska stå där en dag i veckan. Men vad är bäst? alternativ 1 eller 2?
1 en kväll i veckan ex onsdagar
2 lördagar
Jag vore mycket tacksam om ni vill lämna kommentarer vad ni tycker. Ni trycker på kommentarer i slutet av inlägget eller skicka mail till mig vittvackert@yahoo.se

Rean har precis börjat och här får ni lite smakprov.

Alla glas 25%
vin & dricksglas till superbra pris!!!




























Ha en fortsatt bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar