söndag 13 september 2009

NYA ÖPPETTIDER FRÅN OCH MED I MORGON!

Nu har jag funderat klart över hur öppettiderna kommer att se ut under hösten och kommit fram till nedan. Jag kommer att lägga krut på att hitta bra möbler, måla, ha inspirationskvällar, och även utöka med någon slags variant av webshop.

Öppettider

Tisdag 10-16
Onsdag 10-18 0BS! (Jag finns i butiken)
Torsdag 10-16


OBS ALLTID LUNCHÖPPET!!!

På måndagar och fredagar är det också bemannat men Reservation för ärenden, utbildning och så vidare...



Jag är även mycket mycket flexibel om ni vill ha något i butiken under andra tider! Det är bara att höra av ser så fixar vi det. Telefonnummer: 073-9861776

INSPIRATIONSKVÄLL
Boka en kväll för dig och dina vänner/arbetskamrater och ha butikerna (Vitt & Vackert samt Nordiska Kaminer) helt för er själva.
Vi diskuterar inredningstips & inspireras.....
Kvällen är gratis men ser er gärna minst 7 stycken.
Jag bjuder på fika!!
Ring och boka på tfn 073-9861776 eller skicka ett mail till: vittvackert@yahoo.se


Kram på er!

Sofie

1 kommentar:

  1. Hej Sofie! Jag tycker det är trist att du inte kommer att ha öppet på lördagar. För mig som jobbar kommer det att vara helt hopplös att gå till dig för att handla. Och ska jag boka en tid utöver öppettiderna känner jag mig TVUNGEN att köpa något. Sorry, men du kommer nog att förlora en del kunder.

    SvaraRadera