måndag 28 september 2009

Måndag

Igår var jag inne i ett hus som var bland de finaste jag har sett någonsin. Jag blev helt lyrisk... Det var så vackert och smakfullt att jag ville flytta in direkt. Hon visade mig runt i hela huset och även på gården. Det var helt underbart och jag var mållös. Ville hem och göra om massor.....
Tusen tack för att du visade mig ditt hem. Du inspirerade mig massor.
Tyvärr har jag inge bilder att visa och kan inte riktig beskriva det heller. Men det var mycket vitt...I LIKE!... Köpte lite möbler av henne men tyvärr kommer ni inte hitta dom i butiken utan hemma hos mig... :) Det blev ett skrivbord (som ska ner till foajén på Gammelgården) och två skåp!

Åkte även in på en loppis påväg hem och köpte en liten stege som var super dyr.... och en gammal träkratta som man kan använda som gardinstång!

Här målas det för fullt, ett antikt slagbord, 4 stolar, en pall och lite annat kul. Tänkte ställa upp det på onsdag

PRIS 550 KR

1 kommentar:

  1. Det är som att gå hem till min svärmor , de är som att gå in i en vit dröm i harnäs :D me like!
    hon har ett drömhem.
    ha de toppen.

    SvaraRadera