måndag 1 juni 2009

Lite små fix i sommar solen

Tänk vilket underbart väder vi haft de senaste dagarna, så härligt med sol!
Men nu verkar det som det blir regn å rusk igen och det gillar vi inte, men det är bara att hoppas att det blir vackert väder till helgen då det är Sveriges nationaldag, eller hur!

Ja ja nog talat om vädret, idag har jag i alla fall slipat och målat lite på en docksäng som jag tror blir riktigt söt när den är klar, tänk vad tid man lägger ner på alla möblerna man "fixar", å när dom är klara så möblerar vi i butiken men vi hinner inte mer än göra det så är dem sålda men det är ju bara roligt.

I lördags sålde vi det vita bordet och dom 4 stolarna, så nu har vi möblerat om i butiken med lite nya möbler.
Ett stort skåp...ja man kan nog kalla det ett linneskåp och så ett riktigt fint skrivbord med tillhörande stol, stolen är klädd med ett jätte sött randigt tyg (gammelrosa/vitt).

Skulle lägga ut bilder på möblerna men vad händer då jo min kamera har inte lust att "vakna" så nu måste jag försöka komma på vad felet är, men jag hoppas att det är löst tills imorgon och då kommer bilderna då!
Så nu får ni vara lite nyfikna tills imorgon.

Nu är det dax att ta kväll!
Vi hörs imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar