söndag 28 juni 2009

Auktion idag.....

Hoppade upp ur sängen i morse efter en lång natt på Ludvika Festen.... Åkte på auktion i det fina vädret. Var mycket fint men fick inte allt som jag ville ha dessvärre... Men köpte ett jättefint skåp som jag inte vet ifall det kommer att hamna på Vitt & Vackert eller hemma. Det var även ett väggskåp som jag var mycket intresserad men hade en man som bjöd över mig hela tiden att jag fick lov att ge mig. Men nu sitter jag här och ångrar mig. Men jag vet vem mannen är så jag kanske ska ta och slå han en signal.
Köpte lite karaffer och glasburkar också.

Till veckan har jag blivit lovad de nya varorna som jag har beställt. Men jag borde väl veta i det här laget att det inte går att lita på det. Men hoppas kan man i alla fall!

Ska återgå till lite pappersjobb som måste fixas men ni får ha en bra vecka i det fina vädret!!

OBS!!!!!!
Kom i håg att nu är det inte många dagar kvar tills utlottningen!!!!!!!!!!!!!!!

Kram på er

1 kommentar:

  1. Jiippi! Va kul att jag vann...
    Då får jag ta och pallra mig in till Vitt & Vackert någon dag. Får se om jag kommer nu på lördag annars får det bli lördagen därpå!
    Det är enklast att jag kommer förbi och hämtar.

    Vilka härliga bilder du visar!

    Kram, Cecilia

    SvaraRadera