onsdag 24 juni 2009

Oförutsedda saker i livet ....

Då måste jag tyvärr berätta att jag numera driver Vitt & Vackert själv. Ibland händer oförutsedda saker i livet som gör att man måste göra vissa val. Det är både sorgligt och tråkigt men vi kan inte göra något åt det. Varför det har blivit så här är högst personligt och tänker inte kommentera ämnet mer.

Jag skriver om detta på bloggen då folk har börjat fråga mig. Det är lika bra att förklara så det inte blir några missförstånd.

Jag brinner för Vitt & Vackert och känner att jag ska göra så gott jag kan. Men då jag är hemma och är mammaledig kan jag inte stå i butiken på vardagar vilket är tråkigt. Blir kanske inte riktigt den samma känslan men ni kan ju alltid fråga dem som står på nedre plan om ni funderar över något.

Ni är så varmt välkomna på lördag! Var så länge sedan jag såg er nu....

Kram på er

1 kommentar:

  1. Jag blev verkligen förvånad över det du skrev att du är endsam numera. Men så är det. Det kan ändras i livet. Hoppas du fortsätter iallafall.
    Jag tycker du har fint i trädgården. Vilken söt lekstuga.
    Jag vill gärna vara med på utlottningen av den fina lådan.
    Hälsningar Yvonne

    SvaraRadera