torsdag 18 juni 2009

Kvinna i mina bäst år & midsommar....

Då har man hunnit bli ett år äldre... dvs kvinna i mina bästa år... :) Fick en systemkamera,så nu kan jag ta fina bilder till butiken och bloggen. Men det var ju inte bara en knapp att trycka på, nej jag måste nog läsa instruktionsboken innan ni kommer att se de fina bilderna.

Jag har varit dålig på att göra inlägg den sista tiden men jag ska bättra mig. Igår hade vi besök av Unika Ludvika som blev faschinerade över butiken, alltid kul att höra. Fick erbjudande att vara med i en folder som kommer att finnas på turistbyrån, bensinmackar, butiker osv för turister bland annat. Det är ju alltid bra med marknadsföring.

På midsommarafton & midsommardagen är butiken stängd. Men du har midsommarfirande på gammelgården mellan kl 14-17. Med majstångsresning, dans kring stången, lekar, musik, Ludvika Folkdanslag & Saxdalingarna. (Loppisen på gammelgården är också stängd på lördag).


Idag måste jag bara visa er våra fina grejer från Countryhouse som jag är helt galet förtjust i... Vissa grejer har jag kanske visat tidigare, men då får ni se det igen.



Insynsskydd att ha i fönster




Hjärtlampa men även en fin tavla



Lika som ovan fast i stjärna (passar jättebra i barnrum)





Nu vill jag önska er en riktigt glad midsommar & ta det lugnt om ni ska ut i trafiken!

1 kommentar:

  1. Hej denna vita fönster,,har ni kvar den,,,om ni har det hur mycket vill ni ha för den??

    MvH Maria

    SvaraRadera