onsdag 10 juni 2009

Strykvatten....

Hej i regnrusket...
Då var det onsdag och idag är det dagisavslutning och invigning av hönshus som står på schemat. Ja så långt inredning man kan komma..hi

Var upp och grejade lite i butiken igår. Väntar och väntar på de restade varorna från Miljögården som inte behagar att komma. Måste nog ringa och kolla vart allt har tagit vägen. Vi har bland annat beställt strykvatten som är helt underbart. Man kan antingen ha vattnet dirket i stykjärnet eller i en blomspruta som man sprutar på kläderna eller vad det nu är.





Måste berätta att jag har köpt en strykstation vilket är nog det bästa köp jag har gjort. Det är helt suveränt! Man får det helt slätt och det går på några sekunder. Det kan jag varmt rekomendera för er som gillar att stryka! Själv har jag en mamma som ÄLSKAR att styrka. Är uppvuxen med strykta kläder tilloch med trosorna... De ni!

Recept på strykvattnet
Blanda 1 del strykvatten med 4 delar vanligt vatten för att få en mild & ljuvlig doft på dina nystrukna kläder.

Tror vi har en nyhet i butiken till på lördag. Jag ska försöka jobba på lite så jag kan ta med den.

Ha en underbar onsdag där ute så ses vi

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar