lördag 20 juni 2009

Alltifrån blöta regnkläder till fångst av aborre & brax

Idag ville jag bara hoppa upp ur sängen och få sätta på mig en fin klänning och dra ner till butiken. Men då Nordiska Kaminer & byggnadsvård samt Loppisen hade stängt valde jag också att göra det. Jag hoppas att ni hade överseende med det.... Vaknade istället med en liten kille som hade kruppanfall. Men gick över med lite friskluft och medicin.

Midsommar firade vi i goda vänners lag med alltifrån blöta regnkläder till fångst av både aborre & Brax samt sill & nubbe så klart!

For en sväng till Sågmyra idag och sprang in på några mysiga inredningsbutiker. Blev dessvärre inte så mycket inredningshopping men desto mer kläder...
Kvällen spenderade jag och min man med att dricka vin och beställa nya grejer till butiken. Så snart får jag lite nyheter!!!!

Ha en bra kväll mina vänner!
Kram på er

Obs Obs Obs Obs

Kom ihåg att vara med i utlottninge, inte så många dagar kvar!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Hej kära syster!!
    Har idag provat strykvattnet när jag skulle stryka linnegardiner,, vad lätt det gick å gott luktade det dessutom=))
    Är gärna med i utlottningen på den fina asken.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. hej Sofie och Sofie!
    Jag vill gärna dela med mig ett tips. jag tröttnade på bården i sovrummet så jag tog svamp och svampade den vit. sen drog jag med en liten linjal upptill och en något större nedtill med blyerts. därefter skrev jag med enkel srkivstil sången "det vackraste", som vi hade på bröllopet, med guldfärg. det blev både fint och personligt. det var förstås kladdigt och pilligt. det gick jättebra att sudda ut blyertsen sen. hoppas det går bra med affären, ni har så fina grejer och det är bra att lilla ludvika kan ha en så bra affär...=)
    Linda i Grangärde

    SvaraRadera