torsdag 4 juni 2009

Sveriges nationaldag och butiken stängd på lördag....

Å regnet det bara öser ner... ja vad ska man säga det är bara att hoppas att det vänder snart å blir sommar igen.
Ja nu vill man verkligen ha sommar och sol så man kan vara ute och plantera och fixa i trädgården. Har hittat en sååå vacker rosenbuske som jag ska plantera. (bild kommer när den är planterad)Den är helt underbar men jag kommer inte riktigt ihåg vad den hette...det får jag berätta någon annan dag :)

I tisdags var jag till Country house och hämtade lite väggord som vi hade beställt.
Passade på att gå runt å kika lite, det är ju så kul att få lite inspiration.
Nu är jag i full gång att fixa å dona i mitt eget hem :)

Dem som köpt väggord av oss är jätte nöjda, och det finns en mängd olika varianter av väggord. Olika färger och citat, det är bara att komma in till oss så finns det foldrar man kan ta hem och fundera i lugn och ro. Kanske finns det något för dig?

Som alla vet är det Sveriges nationaldag på lördag den 6 juni. De flesta butiker har stängt med tanke på att det är en röd dag. Vi kommer också att ha våran butik stängd under lördagen för att följa de andra köpmännen så att alla kan fira nationaldagen i lugn å ro. Det kommer vara evenemang på Ludvika gammelgård från kl 14 med föreningar och barnaktiviteter. Brandstationen har öppet hus mellan kl 13-15 samt att stadsparken har en många olika aktiviteter.

Alltså på lördag är Butiken stängd.


Tack för idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar