onsdag 1 juli 2009

Vinnaren är.....

Kommer precis från en helt underbar kväll på Piren. Har ätit räkbuffé och druckit lite vitt vin med goa vänner. Men plikten kallar och jag måste ju berätta vem som vann min lilla utlottning!! Fick hjälp av min son som fick dra en vinnare.








Vinnaren är Cecilia http://malmkakan.blogspot.com/
Stort Grattis till dig!! Du är varmt välkommen in i butiken och hämta ditt pris, eller så löser vi det på annat sätt.


Nu har jag äntligen målat och gjort klart köksskåpet som jag har skrivit om tidigare. Nu ska jag bara försöka få upp det i butiken, och ni som har varit till mig vet ju vilken brant trappa det är..... Men det ska vi nog få upp.
Håller även på att göra lite mer skyltar så man hittar till mig.

Har en hel del inrednings inspiration just nu och skulle vilja göra om både på jobbet och här hemma. Har en slags kärlek till både fönster och dörrar. Blir en sån fin inredninsdetalj tycker jag. Skulle så gärna vilja sätta upp några gamla fönster mellan två rum. Tycker att det är så fint och även dekorativt. Men jag vet inte vart det skulle kunna få plats eller vem som ska göra det då man måste såga sönder väggen.... Men det får bli ett senare projekt när vi hittar vårat drömhus!!! För en dag kommer vi att hitta det, och jag väntar på just det "rätta" huset.
Men här ska ni få se en av mina dörrar som jag har hemma som jag tycker mycket om. Vissa kanske tycker att det ser konstigt ut men jag älskar min dörr.
Det kanske inte är världens bästa kort men det får duga idag.... :)



Jag har även en skåpdörr till salu i butiken nu som egentligen är Nordiska Kaminers men jag har lånat den som dekoration i min butik. Har tyvärr inge pris på den just nu men ska ta reda på det.




Nej mina vänner nu måste jag gå och lägga mig men vi ses snart igen!!! Tusen tack för idag min kära mamma!!

Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar