söndag 19 juli 2009

Inspirationskväll på Vitt och Vackert och Nordiska Kaminer & Byggnadsvård

Boka en kväll för dig och dina vänner/arbetskamrater och ha butikerna (Vitt & Vackert samt Nordiska Kaminer) helt för er själva.

Vi diskuterar inredningstips & inspireras.....

Kvällen är gratis men ser er gärna minst 7 stycken.

Jag bjuder på fika!!

Ring och boka på tfn 073-9861776 eller skicka ett mail till: vittvackert@yahoo.se


På tisdag har ni lite nyheter i butiken från Miljögråden. Du hittar krukor, hjärtan, kakfat mm mm.






Ha en riktig mysdag i regnet.



Kram / Sofie

3 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg du har. Fortsätt skriv.
    Sockerskålen och gräddkannan är jättefin.Hopas de finns kvar när jag kommit hem från min semester.

    Mvh Jessica

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Du är duktig på att vara aktiv på din blogg. Det är kul att läsa. Jag funderar ibland på hur du hinner med ditt liv på endast 24 timmar om dygnet....men jag (kanske) är latare av naturen..... :-)

    Jag är imponerad av möblerna du gör i ordning, det blir verkligen fint, det är kul att du lägger ut mycket bilder på dem. Jag kanske kan få komma på studiebesök när du målar någon gång :-O jag har tänkt måla lite saker men har aldrig gjort det och är inte så händig. Har läst mig till lite eftersom jag alltid är bättre i teorin än praktiken.

    I övrigt är det semester nu och jag latar mig för fullt, men det är så jag tycker att semester ska vara. Man ska bara göra det man har lust med för tillfället.

    Har sett att du fått in hjärtan igen så jag ska försöka ta mig till butiken och handla om det nu finns kvar fortfarande. Jag har påtat en del i trädgården i Norhyttan i sommar så det skulle passa bra.

    Ha det bäst och keep up the good work!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. hej!
    vilket vackert bröllop,allt var så genomtänkt.
    vilket kanonhus i nacka, jag blir väldigt avundsjuk men inte missgynnsam=)
    fortsätt med din härliga blogg och jag hoppas att du får många trogna läsare. jag instämmer med andra, jag förstår inte hur du hinner, men jag vet också att när man brinner för något....
    kramar Linda i Grangärde

    SvaraRadera