fredag 17 juli 2009

Smått & gott i butiken...

Då var det fredag och jag har varit i butiken och ställt upp lite nymålade möbler. Bland annat en stege, nattduksbord, linneskåp ett litet skåp mm





Imorgon lördag kommer ni att se min kära syster i butiken då jag ska på bröllop. Appropå bröllop så ska vi på tre bröllop den här sommaren vilket ska bli super kul! Det är verkligen en speciell känsla att gå på bröllop när man själv är gift och vet hur mycket jobb det är bakom och själva känslan att gifta sig med den man älskar.

Idag har jag beställt lite väggord som kommer inom några dagar. Väggord får hemmet lite speciellt tycker jag. Själv har jag ett bland annat i köket där det står " I det enkla bor det vackra"

Nej nog om nyheter & väggord......


Kom och inspireras imorgon


Kram Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar