söndag 12 juli 2009

Vad gör dig lite extra glad i vardagen?

För någon dag sedan var jag i Borlänge och letade klänning till ett bröllop som vi ska gå på. När jag är i kupolen kan jag inte åka hem utan att gå in på den där fina blomster affären som finns vid utgången. Även fast de säljer samma märke som jag gör, ger den lilla affären mig inspiration. Jag kom ut med en liten påse med blommor som jag absolut älskar att köpa.

När jag kom hem och skulle fixa ihop mitt lilla blomster arrangemang insåg jag vad glad jag var över blommorna. Att komma ner i vårat kök och se dem stående på köksbordet gör mig faktiskt extra glad på morgonen. Vad gör dig glad egentligen?? Jag tror att det är jätte viktigt att unna sig små saker ibland som gör en glad, och nu menar jag inte beställa resa eller liknande. Utan att få unna sig lite blommor eller liknande. Så nu får du fundera vad som gör dig lite extra glad........ Skriv gärna och berätta i kommentarer!!






Idag tänkte jag även visa vad jag har gjort med min välkommen skylt som jag har i min butik. Jag har satt den på en gammal kökslucka som jag har målat vit med en gammal nyckel i. Hänger så fint i våran hall och är ganska annorlunda.




Kram/ Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar