torsdag 9 juli 2009

Toalett makeover kanske?

Vad gör man en regnig dag som denna tro? Jo man kan städa och plocka hemma..... göra sånt som man inte hinner med annars. Fixa till lite på toaletten kanske, med lite nya handdukar, tvål och sånt.... Jag har fått in en jätte fin "Laundry bag" som man kan ha hängande på toaletten med tvätt eller andra grejer i som man inte vill ha framme. Kanske lite handdukar?
Jag vill helst ha så lite som möjligt som står framme på mina toaletter..... Bara någon fin tvål och någon liten lykta som man kan tända när man badar i det här rusk vädret.






Dom här är fina att ha på toaletten med tops & bomull.


Kram/ Sofie

1 kommentar:

  1. Vilken underbar sida jag har kommit in på
    Hoppas att vädret vänder men jag håller med att visst är det kul att ta tag i de som man inte annars gör innomhus om det är fint väder
    Kram Lotta

    SvaraRadera