måndag 16 november 2009

Utökat med lite barngrejer

Då har jag fått hem lite barngrejer. Bland annat lite spårvagnsväskor i blått och rosa, träbilar, kockkläder för barn till julbaket, och lite annat smått och gått. Jag har även lagt en beställning på massa fina  träleksaker som brödrost, desserter och bakverk som man kan dela på med en träkniv osv. Men tyvärr var det mycket som var restat och vet inte om jag kommer att få in det före jul. Var lite sent ute med beställningen....





 



Kram Sofie 

3 kommentarer:

  1. LYCKA! Så roligt för alla oss som vill ha kvalite och inte bara plast!! Hoppas det kommer innan jul! Jag ksa iallafall komma förbi och kika på det du har fått in nu!/Linda

    SvaraRadera
  2. Hej
    Håller fullständigt med dig!!!
    Du är varmt välkommen.
    Kram Sofie

    SvaraRadera
  3. Hejsan!

    Ser nu att det var väldigt länge sen detta inlägg skrevs men vet ju att dessa spårvagnsväskor är väldigt poppis fortfarande.
    Därför undrar jag om ni fortfarande har dessa i lager?
    Skulle då behöva veta pris och om den finns i blått..Är nämligen ute efter en födelsedags present till nästa vecka.

    Tack för en trevlig blogg.

    -Erika

    SvaraRadera