tisdag 10 november 2009

Nyheter i butiken

Då var det dax för ett litet inlägg. Blir några dagar mellan inläggen nu  då det är mycket som händer i våra liv just nu.
Var till min alldeles egna butik i lördags, var där hela dagen och bara myste runt och möblerade om lite. Det var verkligen kvalitetstid för mig! Ibland brukar jag komma på mig själv i all stress att jag faktist har förverkligat en dröm som jag har haft under en längre tid. Nu kanske butiken inte är till 100% som jag vill....  då tiden inte riktigt räcker till.  Men tyvärr finns inte den så länge man har småbarn och även ett annat jobb som jag verkligen stortrivs på!!!

Idag har jag fått en del från Design and Countryhouse, bland annat detta:

( Bilderna är lånade av Design and Countyhouse)















Imorgon har jag öppet till klockan 18.00.
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar