torsdag 19 november 2009

Pysselkväll....

I tisdags hade vi pysselkväll på jobbet då vi gjorde kransar och lite annat kul med bland annat mossa  enris, granris och massa sidenband och pärlor...

Här ska ni får ett litet billigt tips. Ta en gammal galge och böj till den till ett hjärta och klä galgen med mossa och lite fina band. Blir en fin dekoratin till jul att hänga på någon liten krok som ni har hemma.  Själv hänger mitt hjärta  på en gammal dörr. Den kanske inte är världens finaste men jag har gjort den själv!!! :) hi







När jag kom hem gjorde jag en stor krans som jag ska ha i butiken....

Och så här blev den när den kom upp....





Ha en trevlig torsdag!
Kram Sofie

2 kommentarer:

  1. Jättefint hjärta och kransen är maffig.Man får verkligen lust att pyssla lite nu när det är så grått:)Vill också passa på att tacka för igår när vi var på tjejmys i din butik.En jättetrevlig kväll på alla sätt och vis.Fick så mycket insperation och skaparglädje.Som sagt tack för att du ordnat så fint för oss tjejer igår och på återseende:)Mvh AE

    SvaraRadera
  2. Hej Vad kul att ni var nöjda! I höstmörket behöver man inspireras lite så man kan mysa till det...
    Kram Sofie

    SvaraRadera