tisdag 3 november 2009

Julpynt



Då var det snart dax för lite julpynt i våra hus! Det känns så långt borta men ändå så nära.
Har fått hem lite julgrejer varav dessa små bokstäver är en favorit. Dem kan du ställa, lägga eller sätta upp.


Här finns det lite annat smått och gott.... Från Hjortron glögg till tomtar





Här har ni ett snöre med bland annat klädnypor på som du kan hänga  julkort . Blir även en fin dekoration!

Ni är varmt välkomna till butiken i morgon! Öppet till klockan 18.00


Stort Grattis syster på din födelsedag! 

Kram
Sofie

2 kommentarer:

  1. Hej! Det är verkligen service i din butik! När jag är frisk kommer jag och hämtar mitt efterlängtade hjärta. Jag är inte så mycket för julpynt men jag har ett enda tips inför vinterpyntande av hemmet och det är flingsalt...det ser verkligen ut som snökristaller :-) Ha det bäst!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Alltid service!!! :)
    Tack för tipset om saltet, men det är bara ett problem.... Två små grabbar som älskar salt...
    Kram

    SvaraRadera