fredag 6 november 2009

Leverantörer sökes.....

Sitter febrilt och försöker hitta några fler roliga leverantörer som dessutom inte alla andra inredningsbutiker i Ludvika har, och ska även vara prismässigt osv osv... men det är svårt... 
Ska iallafall börja med lite barngrejer nu inom kort vilket jag tror på!

Här kommer bara ett litet smakprov som är påväg in i butiken......
(Bilderna är lånade av Ib Laursens hemsida)







 

 

 


Hoppas att ni får en trevlig helg! Själv ska jag kurera mig och försöka ta det lite lugnt i helgen.
Kram på er där ute

1 kommentar:

  1. Absolut barngrejjor!!!! Jag saknar leksaker i TRÄ!!!`(tårtor, redskap, brödrost, godis osv) och bombadills fikabröd i velour. Älskar dessutom Mailegkaninerna och alla tillbehör. Som det är nu måste man åka till Säter eller webshoppa- men jag vill helst se och känna på saker innan jag handlar. Jag blir jätteglad om du satsar på barnsaker!!!/Linda

    SvaraRadera