tisdag 13 oktober 2009

Krukor

Som jag skrev förra veckan så hade jag en inspirationskväll med ett gäng tjejer i torsdags. Det var mycket trevligt och jag tror även att dom hade det. Tyvärr glömde jag kameran och hann inte åka hem och hämta den. 
Jag berättade lite om butiken, leverantörer, hur jag gör med möblerna,  inredningstips men även en hel del annat snack. Jag bjöd på snittar och Cider samt hade lite extra erbjudanden i butiken...

Hör av dig om du oxå vill boka en inspirationskväll för dig och dina vänner eller jobbarkompisar...
Kvällen är gratis och jag bjuder på tilltugg. Ser gärna att ni är minst 7 stycken.
Mysigt att umgås och göra något roligt så här i den mörka vardagen.



Blomkrukor tänkte jag visa idag...





Imorgon är butiken öppen till klockan 18.00! Vi ses

Kram

1 kommentar: