lördag 17 oktober 2009

Från det ena till det andra... och lite allt möjligt

Var till butiken en sväng idag och skulle greja lite, och insåg att jag inte har så mycket grejer kvar i butiken. Måste beställa ikväll!!!!! Skoj...
Väntar fortfarande på en hel pall med grejer som inte har kommit sedan jag var på Formex mässan. Måste vara på ingång snart....nu...helst igår...
Försöker få in en ny stor leverantör också men har inte fått svar än. Ska ta och skaffa lite mer grejer till julen så det finns lite fina julklappar att ge bort.

Har köpt affischer för länge sedan som jag har tänkt att bygga lite ramar till, men blir aldrig av. Men ska försöka göra det under veckan. Affischen kommer från Kreativ Insikt och ser ut så här....




Från det ena till det andra så var jag till soptippen och skulle slänga lite skräp för några veckor sedan och fick den här fina pallen utav en gammal dam som skulle slänga den. Självklart har jag fixat till och målat den.
Det är inte alla som åker till soptippen och slänger saker och får med sig hem oxå.... :)



Den är inge speciell alls men passar att ha ståendes i ett litet hörn hemma hos oss!



Det har varit stora förfrågningar på de små bokstäverna och jag lovar, de är på väg in.... Så fint att bara ha dem liggandes i exempelvis en bokhylla som jag har.





Tänkte även visa min fina lampa som jag har skrivit om som jag köpte av damen i Söderbärke. Passar perfekt bredvid våran säng.... Här kommer den...


Har målat, sytt en ny skärm och även sytt ett litet hjärta som får hänga där bak. 





Avslutningsvis en bild från mitt hem
Följ alltid ditt hjärta!!

3 kommentarer:

  1. Hej hej! Tusen tack för dina rara ord inne hos mig! Blev så glad! Det här är en helt ny blogg för mig, så mysigt du verkar ha det. Jätteinspirerande bilder visar du också! Många kramar Emma

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Bra med återvinning, det finns ofta någon annan som vill ha det man själv ratar. Det handlar ju inte alltid om att en sak är dålig utan att man själv helt enkelt tröttnat eller inte har plats. Alla roliga auktions- eller loppisfynd är väl enbart återvinning :-) Lampan såg fin ut, har också målat en lampfot och ska fixa en ny skärm. Affischen såg väldigt vacker ut, inspirerande! Ha en bra vecka! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Hej Anna!
    Du har helt rätt! Håller fullständigt med dig. En annan byter ju stil var och varannan dag så det är ju super med loppis.
    Du kanske kan få jobb hos mig snart så mycket som du håller på. :)
    Ha en bra vecka du oxå.
    Kram Sofie

    SvaraRadera