tisdag 20 oktober 2009

Design and Country House

Nu tror jag att fler och fler hittar till mig! Denna vecka har det varit jättemycket kunder och det gör mig så super glad. Det kanske inte är det bästa läget på hösten och vintern men på sommaren är det helt underbart på Gammelgården.

Jag har blivit lovad att få mina grejer från Miljögården nästa vecka så jag hoppas att dom håller vad dom lovat. Jag har även beställt igen från min leverantör Design and Country House. Bilderna är lånade av dem. Ni kan titta in på hennes blogg här: http://vitahjartan-anna.blogspot.com/  Hon har ett hem utan dess like och en helt underbar personlighet. Hon har hjälpt mig mycket!

Detta har jag bland annat tagit hem och kommer inom kort!
Har även beställt knoppbrädor, 3 och 5 knoppar mm mm




Ha en fortsatt skön kväll så kanske vi ses i morgon.
Kram på er

2 kommentarer:

  1. Hej! Skojigt med nya grejer, det är alltid kul med inspiration. Kommer du få hem mer väggord? Lite sugen på "Kärleken ser inte med ögonen...." Det fanns inte i butiken sist jag kikade. Jobb kanske vore något... :-)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Åh, så mycket fint!
    http://blondetty.blogspot.com/

    SvaraRadera