söndag 4 oktober 2009

Höst

Nu är hösten kommen med dunder och brak. Höst förkylningen börjar kännas både i näsa och hals, precis som det ska vara....
Har ägnat söndagen med att byta lite gardiner och möblera om i hallen hemma. Fick inte plats med alla våra mössor och vantar i den lilla förvaringen som jag hade innan. Så nu har jag ställt en stor byrå i hallen som sväljer massor av mössor och vantar plus att man inte behöver se det heller.

Var upp till butiken och det kändes även där att hösten är påväg med stormsteg... Blir riktigt kallt idet där huset på vintern. Det gäller att hålla igång hela tiden så man inte börjar frysa.
Idag har jag möblerat om och vintrat in mina pelagoner (som mamma ska få hjälpa mig med). Men jag är inte riktigt nöjd. Jag får inte till det som jag vill ha det... men det ändras ju hela tiden.

Nedan ser ni lite bilder som jag har tagit idag.

Nej nu är det nog god natt då det är arbetsdag i morgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar