torsdag 8 oktober 2009

Första Inspirationskvällen i kväll....

Då har ett gäng tjejer bokat inspirationskväll ikväll. Ska verkligen bli superkul men måste helt ärligt säga att jag är lite pirrig.... Men det ska nog gå bra.... Jag tror att jag vet vilka de flesta är som kommer, vilket gör det i allafall lite lättare så här första gången.
Upplägget är klart och det känns bra!  Får se om jag får ta kort och lägga ut på bloggen. Ska fråga dem....

För er som inte vet vad Inspirationskväll är så är det följande:
Boka en kväll för dig och dina vänner/arbetskamrater och ha butikerna (Vitt & Vackert samt Nordiska Kaminer) helt för er själva.
Vi diskuterar inredningstips, inspireras, umgås & har trevligt.....
Kvällen är gratis men ser er gärna minst 7 stycken.
Jag bjuder på tilltugg!!
Ring och boka på tfn 073-9861776 eller skicka ett mail till: vittvackert@yahoo.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar