måndag 17 augusti 2009

Från bröllop till nyhet till plommon...

Då var det måndag igen. Helgen bestod av ett underbart bröllop där våra bästa vänner gifte sig. Känns så himla bra så här efter att allt gick så bra för dem men även för oss som höll i festen....

Hösten närmar oss med stormsteg, både på gott och ont... Börjar snart jobba efter en mammaledighet på 1 1/2 år.
Men det närmaste jag har att se fram emot är en stor inredningsmässa i slutet av månaden. Där jag ska göra lite inköp för hösten och julen.

Idag ska jag upp till butiken och göra en riktig storstädning, men även ställa upp en liten nyhet.

En liten pall där man kan öppna locket och förvara exempelvis telefonkatalogen.

Pris 595 kronor





För er som går i "köpa plommonträds tankar" så ska ni få se mitt underbara träd som jag planterade förra året.







Ha en bra dag! Kram

3 kommentarer:

  1. Vad kul att det gick bra i helgen eftersom du var lite nervös innan! Men du brukar ju fixa det mesta galant..... Blir väl en omställning att börja jobba på "riktigt" igen, men du har ju ändå arbetat en hel del med butiken :-)
    Ha en skön vecka!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hej Syster!
    Jag ser fram emot att få åka på mässa med dig och göra massa roliga inköp. De ska bli helt underbart att få bo på hotell och äta god mat!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Hej Anna
    Ja det är helt underbart nu när allting är klart!
    Men jag saknar er på jobbet så det ska bli riktigt roligt att börja jobba igen. Men sen när man har kommit in i det och det har blivit en vardag igen så blir jag säkert att längta hem igen....
    Vi ses snart


    Kära syster!
    Ska bli kul att göra lite inköp inför hösten.
    Sen får vi gå ut och äta och bara mysa av ledigheten.
    Kram

    SvaraRadera