onsdag 19 augusti 2009

Nostalgidag på gammelgården på lördag....

På lördag är det fullt pådrag på Gammelgården. Det är nämligen Nostalgidag & Gammelgårdens dag!! Massor kommer hända för både stora och små.


Uppe på kullen hos oss kommer följande hända:
Kokning av rödfärg
Kokning av kära
smed
försäljning av gärdsgård
försäljaren av madicken gungan kommer
och lite annat smått och gott......




Nyhet i butiken på lördag

Nu har jag schabloner för väggord. Super enkelt att sätta upp och dutta med en liten svamp. Då kan du använda vilken färg du vill!!! och även sätta på flera ställen.
Glöm inte bort tvättstugan, där vill jag ha väggord!


Själv kommer jag att ta en välbehövlig semester på en vecka från både bloggen och butiken. Ni kommer att se min kära syster i butiken på lördag. Bloggen får vila så att jag orkar med allting till hösten nu när jag är själv. Hoppas att ni inte saknar mig allt för mycket...hi


Ta hand om er! för det ska jag också göra och bara vara med min familj.

Kramar/ Sofie

1 kommentar:

  1. Vad trevligt med Gammelgårdens-dag. Då får man försöka ta sig en tur på lördag.
    Hoppas du får en skön ledighet.
    / Cecilia

    SvaraRadera