torsdag 27 augusti 2009

Mycket nya inköp

Då har man gått en hel dag på Formex mässan. Mycket roliga inköp har det blivit!!! Alltifrån halsband, lyktor, gardiner till doftljus, vaser, lampor, stolsöverdrag och mycket mer.
Tyvärr fick man inte ta några kort på mässan vilket jag respekterade. Därför kommer ni inte få se något från mässa tyvärr. Men vilken inspiration jag har fått.... Nu ska jag hem och göra om butiken när varorna kommer.

Efter mässan var vi utsvultna och begav oss in till Odenplan och åt en underbar middag på Linguini som en nära vän äger. Jag kan varmt rekomendera restaurangen för er som gillar Itaiensk mat. Bra mat, dryck och hög klass på servic.

Linguini
Frejgatan 48
113 26 Stockholm

Tfn: 08-314915












Nej nu måste jag verkligen sova
God Natt

1 kommentar:

  1. Hej syster!
    Ville bara tacka för super trevliga dagar i stockholm med massa bra inköp, shopping och god middag! :) Nu får vi vänta på att alla saker ska komma så vi får pyssla i butiken! Ska bli riktigt kul!

    Kram Marie

    SvaraRadera