fredag 8 oktober 2010

skräp

ibland blir man så himla glad över att vi tycker så olika om vad man anser är skräp. Var hemma hos en vän och då så såg jag gamla fina avskavda dörrar och gamla fönster som de ställt ut bakom huset. Vad tror ni att jag tog med mig hem ? ja precis "skräpet" .Mannen ställde samma fråga som alltid " Va ska du med det till ?" men han körde snällt hem det iallafall : ) Så nu står fönstret inne i vardagsrummet och dörren kommer att få flytta in så fort vi byt ut tapeterna som jag hoppas händer inom en snar framtid för det är så roligt att få göra om , eller hur !



Välkommen skylt finns i butiken

kramar

1 kommentar:

  1. Jättekul, grattis, vilken glädje! Jag kom över en gammal bordfläkt & lite annat smått & gott på loppis idag..kika gärna in på mitt senaste inlägg om det, så känslan känner jag igen! Såå kul! Ha en fortsatt bra helg, kram Tiina

    SvaraRadera