måndag 25 oktober 2010



Hej
Om exakt 59 dagar är det JULAFTON...
Fick hem Alltihemmet Julspecial idag.... känns lite tidigt att tänka på röda tomtar redan. Har sett att vissa butiker har börjat packa upp julen redan. Tror att vi kommer vänta några veckor till innan julen kommer till Vitt & Vackert.

Nej nu ska jag bläddra i  Julspecial och få lite inspiration


Ps För er som inte har har bokat Julbord än kan jag varmt rekommendera Gammelgårdens i Ludvika   http://www.gammelgardenscatering.se/ som har massor av godsaker samt en stor nyhet i år.... CHOKLAD FONTÄN på dessertbordet. Ds

Ha det gott
Kram / Sofie





5 kommentarer:

  1. Titta in och se vad jag fyndade hos er,hi,hi...

    / Cecilia

    SvaraRadera
  2. Hej där
    Så fint ni har det här på bloggen...nästan lika fint som i Er fina lilla butik.
    Ha en bra dag
    Kram
    Emma

    SvaraRadera
  3. Hej Sofie!
    Vad mycket fint ni har i butiken! Jag ska ta en sväng nån helg framöver när jag är i Nås. Det börjar dra ihop sig till julklappsinköp.
    Må så gott!
    Hälsningar,
    Maria Baier

    SvaraRadera
  4. ååh den tidningen fick jag med. mysigt att bläddra i & inspireras! Synd att det är så sjuttsikens långt till Ludvika från Halmstad, annars hade jag varit nyfiken på det där julbordet! Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej Maria!
    Vad kul att du har hittat hit! Hoppas allt är bra med dig och ditt nya jobb. Titta gärna förbi om du har vägarna förbi Ludvika.
    Många kramar
    Sofie

    SvaraRadera