söndag 3 oktober 2010

Happy....

Vad får dig att bli lite extra glad? Jag har frågat några i min familj....


Syster Marie

Marie blir glad av att baka något gott att bjuda på. Idag blev det en Vit chokladkladdkaka med frukt och en Macchiato

Min man
Blir extra glad när han får ta helg och njuta av en liten "virrepirre"

Oliver
Blir Super glad när han får sitta och spela Nintendo DS....

Jag själv
Blir så glad av att köpa en liten blomma eller färska örter som pryder köket...


Vad blir du glad över?

Nej nu tar Anette över bloggen för ett tag... eller vad säger du Anette.... :)

Kram/Sofie

Ps Glöm inte bort att det är kanelbullens dag imorgon.... Ds


3 kommentarer:

  1. Nja...ska fundera på saken ; ) nejdå nu tar jag över så du får koppla av och tänka på nåt annat, som t ex farstukvisten......
    kram

    SvaraRadera
  2. Det där lät spännande och gott med vit kladdkaka, kan du inte lägga ut receptet på bloggen.

    Kram Fikasugen

    SvaraRadera
  3. Å vitkladdkaka..... Jag vill ha recept!!!!!

    SvaraRadera