onsdag 8 september 2010

Projekt hemma avslutade....




Godmorgon mina vänner!
Då var projekten här hemma avslutade för denna gång... Har målat ett "helt vanligt" loppisskåp med massor av förvaring. Tröttnade på att måla när jag hade målat skåpet utvändigt så jag tog fram tapet och klister och satte tapetinne i skåpet. Ett litet tips för er som oxå är lite trötta på att måla...

 

Vardagsrummet har fått tapeter och golvet lite färg så nu börjar det roliga... dvs att inreda och få till det som man vill ha det.... (alltså det svåra)
Inte speciellt vacker bild med plast på tavlan, rester av renoveringen på altan men det bjuder jag på. Tavlan finns att köpa i butiken. Helt underbar!

Nej nu har inte jag tid med detta men ni får ha en bra dag!
Ny dag med nya möjligheter.

På torsdag träffar ni Anette i butiken!

Kram Sofie

1 kommentar:

  1. Vilket vackert skåp. Smart med tapet inuti. Blev jättefint och lite ombonat. Ha det gott!//Lena

    SvaraRadera