onsdag 29 september 2010

I have a dream...

Var på föreläsning förra veckan gällande missbruk. Sista dagen var det en präst som föreläste om ektik och hur man ska vara mot andra människor. Han hade mycket bra åsikter som jag tog med mig, men framför allt detta...

Ha alltid drömmar
 Upplev dina drömmar.....

Goda drömmar smittar av sig.....


Detta är något som jag själv försökter att ha och sträva mot. Butiken var en dröm som jag hade som blev verklighet. Det kanske inte är den bästa tiden i mitt liv med annat jobb, småbarn, hus med allt vad det innebär. ..
Men nu är vi två om butiken och det känns underbart!

Nej nu ska jag inte vara djup längre utan visa lite nytt istället....
Hade en riktigt "bad photo day".. men det bjuder jag på idag...























Kram / Sofie






1 kommentar:

  1. Kloka ord, kan inte mer än att hålla med fullständigt!! Kram Tiina

    SvaraRadera