måndag 20 september 2010

Har tyvärr haft en liten bloggtorka på några dagar och inte haft något att skriva om. Har varit lite "off" om man säger så...
Sitter och funderade på vilka ni är som går in och kollar på bloggen? Är det vänner och familj? inredningsintresserade eller vilka är ni? är det något speciellt som ni vill att jag ska skriva om? det är inte alltid som vi har nyheter att visa... tyvärr....
Har iallafall fått in en del godis i butiken idag, supergoda klubbor bland annat.

Har även en hel del nya lyktor och ljusstakar i butiken som är fina att tända nu i höstmörkret





Jag vill passa på att gratulera min "goa" kollega Anette som har fyllt jämt!!
See you soon my friend!!

kram
Sofie


3 kommentarer:

  1. Tack gulliga du, snart är jag tillbaka igen, ska bli riktigt roligt och ganska skönt att allt blir som vanligt. Tycker att du fixar bloggen alldeles lysande...
    ses snart
    kram

    SvaraRadera
  2. Hallå!
    Jag är bara en liten inredningsintresserad novis som råkar arbeta en våning över dig. Tycker bloggen har en bra blandning av nyheter, tips, recept osv. Butiken är gullig och jag kommer att komma fler gånger.....mina vilande orkidéer behöver falska stänglar ett tag och det hade du fina såg jag sist jag var där.
    Ha en trevlig helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Du/Ni har en fin blogg, visa gärna mer bilder, te x före och efter bilder, tips, osv

    SvaraRadera