söndag 3 januari 2010

Gott nytt år!

Då får vi lov att lämna 2009 bakom oss och se framåt mot nytt år och nya möjligheter, dvs år 2010.
År 2009 har varit ett händelserikt år för mig då jag öppnade butiken, skolat in barn på dagis, fått nytt utmanande jobb osv...Jag känner mig nöjd med året och även mig själv som vågade stå kvar i butiken och drivit den själv med allt vad det har inneburit/innebär.

År 2010 vet jag inte så mycket om mer än att vi har bokat lite resor, ska på bröllop och lite annat smått och gott.... sedan får dagarna fyllas med både väntade och oväntade grejer....




Det nya året firade vi i goda vänners lag i Säfsen där vi hade bokat stuga och tillbringat helgen. Vi har åkt pulka med barnen, åkt skidor/snowboard, ätit och åter ätit och bara myst i stugorna.
Men nu är man tillbaka till verkligeheten och jag har tagit bort alla julgrejer och granen är oxå borttagen.

I morgon ska jag tillbringa dagen i butiken! Ser verkligen fram emot det.

På återseende
Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar