måndag 11 januari 2010

3 skålar i 3 olika storlekar

Då var fösta dagen avklarad efter julledigheten... men det var kul att komma till jobbet och träffa min kära jobbarkompisar. Trevligare att vara på jobbet just nu då min man håller på att sluta snusa...Han är irriterad och äter i princip allt han får tag på. Men det blir väl bättre och bättre dag för dag kan man hoppas... ;)

Formex nästa vecka!! Ska åka och kolla på lite fina vårnyheter och försöka få tag på andra leverantörer som inte alla andra i närområdet har...

Idag ska ni få se på en fin skål som jag har fått in i butiken. Skålen finns i tre olika storlekar och färg. Jag har vita och rosa/lila.



Tyvärr är det inte den bästa bilden då jag kom på att jag skulle ta kort mitt under mitt kakbak.

Kram / Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar