tisdag 12 januari 2010

Boktips

Idag ska ni får ett boktips av mig. Den här boken ska ni som vill inspireras till att expandera ditt liv på alla fronter och skapa en mer friktionsfri vardag än du upplevt tidigare- TRO PÅ DIG SJÄLV!

Jag citerar ett stycke ur boken " I jantelagssverige är det fel att sticka ut för mycket, ordet som inte finns på något annat språk förutom svenska. Fuck that"

Nu har jag inte läst hela boken men än så länge är den bra och ger mig lite energi just nu.. dessutom är han ju ganska snygg oxå... ;)





Denna bok hittar ni inte i min butik men ni hittar mycket annat... som exempelvis REA.....

Ni är varmt välkomna till butiken i morgon.
Jag har öppet till klockan 18.00

God Natt & Sov gott

2 kommentarer:

  1. Intressant bok! Kommer nog förbi idag och kikar på de nya skålarna och rean förstås. Ha det bra, Lena

    SvaraRadera
  2. Hej
    Ja den är intressant!
    Du är så välkommen och titta in i butiken!
    Ha en bra kväll
    Sofie

    SvaraRadera