söndag 17 januari 2010

Från skåp till ljus

Tog mig en liten utflykt till Sifferbo igår kväll för att köpa ett gammalt skåp som jag hade hittat på blocket för 600 kronor. Perfekt att förvara leksaker eller kanske lakan i. Vi får se vart det ska stå men än så länge får det stå i sovrummet.





Angående butiken så pågår REAN..... Kom och fynda




OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS




Ni som tänder ljus överallt (inklusive mig själv) OBS kom ihåg att släcka dem när du går och lägger dig.
Höll på att gå illa för oss i natt....


Kram
Sofie

3 kommentarer:

  1. Men vilket mysigt skåp. Vilket fynd!
    Usch så otäck med ljusen. Tur att det gick bra.

    Ha det bra,
    Lena

    SvaraRadera
  2. Hej Lena
    Ja skåp kan jag tyvärr inte få för mycket av.... ;)
    Ibland har man tur.. har inte tänt några ljus sen dess, så jag fick nog mig en tankeställare.
    Ha det bra
    Kram
    Sofie

    SvaraRadera
  3. Kan tipsa om "flamestop". En diskret hylsa man trär över ljusen, skulle man av någon anledning glömma att släcka - släcks de automatiskt när de brunnit ner. Toppenidé :)

    SvaraRadera