onsdag 27 maj 2009

Tyvärr kan jag inte lägga in några bilder idag då jag tappat bort kameran..... Måste ligga någonstans men vart?
Idag har jag gjort klart en lite kista eller vad man ska kalla det som jag har skrivit på. Hittade ett citat som jag tyckte om, som jag skrev/ målade. Lyckans fjäril sätter sig på den som har tid att vänta......

Måste medge att det är lite frustrerande att vi inte kan jobba alla dagar då vi har öppet i butiken. Tisdag- torsdag betalar man en trappa ner hos Nordiska Kaminer & Byggnadsvård.
Men man vill ju vara där för er. Men tyvärr kan vi inte vara där varje dag då jag är hemma & är mammaledig och Sofie jobbar på ett annat jobb. Men skulle ni ha några funderingar är det bara att ni hör av er till oss på våra telefoner eller e-mail. Men varje lördag kommer ni att se antingen Sofie eller Sofie alternativt både Sofie & Sofie där!

Nordiska kaminer & Byggnadsvård har evenemang på lördag som ni inte får missa. Kommer med mer information om evenemanget.

Nej nu skriker sängen efter mig... God Natt & Sov så gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar