tisdag 19 maj 2009

Smått & gott från dagen med smultron Puss

Nu har vi äntligen fått våran Smultron Puss från Brunneby Musteri! Den är supergod men kan även användas som en fin inredning i köket.


Det har varit mycket nyheter på bloggen men jag måste bara visa er det fina fågelbadet och vattenkannan. Bilderna är från min egen trädgård! Vattenkannan använder jag som kruka vid mitt gamla äppelträd.

Idag har vi suttit och klurat på lite små happenings kring butiken. Speciella erbjudanden till er med intresse för Vitt & Vackert och inredning. Kom gärna med förslag men även feedback om butiken. För att kommentera trycker ni på "kommentarer" under bilden.

1 kommentar:

  1. Hej hej!!
    Tack för de vänliga orden inne på min blogg, det värmde!

    Vilken fin butik ni öppnat, perfekt läge på Gammelgården, där är det ju så fint. Sprang runt där mycket när jag var barn. Min mormor bodde inte allt för långt därifrån.
    Kram Anna

    SvaraRadera