tisdag 23 augusti 2011

Hösten.....

345:-

sommar i all ära, den är helt underbar och man märker hur människor inklusive mig själv verkligen lever ut under sommaren men nog är väl hösten minst lika mysig, eller?
Man får "kurra" inomhus, tända massa fina lyktor och verkligen mysa.

Vi har många fina lyktor, små som stora i butiken.
Den på bilden är så himla fin och det funkar lika bra att ställa den som att hänga upp den.
Tycker att det är lite fint när man kan dekorera den inuti t ex som här med en poslinsros eller varför inte lägga nåt äpple med kvist och blad i nu när hösten snart är här.

Ha det bra
Kram Anette

Förresten måste jag berätta om trähjärtat som ni ser till höger på bilden.
Det fick jag av min stora pojke när han varit i Stockholm hos sin moster, han ville hitta på något fint till sin mamma och hittade det här och på hjärtat är det texten som Jonas Gardell skrivit "Aldrig ska jag sluta älska dig", min absoluta favorit sång.
Jag ska säga att jag blev otroligt glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar