torsdag 18 augusti 2011

Hej
Skrev i ett tidigare inlägg om ett hål i häcken.... här kommer fortsättning...

Satt och funderade en dag vad jag skulle göra med vårat stora hål i häcken.... ringde min kära syster om en idè som jag fick.
Min duktiga syster fick måttet på "hålet" och en ritning.



Några dygn senare kom min syster med denna fina dubbelgrind till mig!!!!
Tusen tack Linda


Då var det dax för mig och min man att gräva ner plint, sätta stolp osv...

Så här ser det ut när familjen "Taikon" håller på.....
Tur att grannen såg att vi behövde hjälp.
Tack Lasse!


Några timmar senare.......fick vi äntligen upp grinden!


Ett litet tips för er som har hål i häcken....


OBS
Missa inte våran rea i butiken imorgon....

kl 11-18

Kram på er
Sofie


1 kommentar:

  1. Åh det blev verkligen jättefint! :) Som jag sagt förut så är det alltid lika roligt att kika in på er sida. Ska försöka hinna med ett besök också när tiden räcker till. Hoppas ni båda har en riktigt skön helg!

    Kramar Karin

    SvaraRadera