torsdag 7 april 2011

Kamera......

nu kära bloggvänner kommer det bli ändringar på kvaliten på bilderna som läggs in på bloggen, alltså bilderna från mig ( Anette ), Sofie lägger ju redan ut så fina bilder! Nu har jag nämligen varit och inhandlat en ny fin kamera som förmodligen har så mycket finesser så att jag inte kommer att kunna lära mig den ; )
Jag får väl gå en kurs hos någon duktig fotograf så kanske jag kan lära mig, fram tills dess så ska jag försöka ta så bra kort som möjligt.
Oj nu känns det som jag har lite att leva upp till : )


Ha d gott
//Anette

3 kommentarer:

  1. Nu har du köpt dig en jättebra kamera!! Jag älskar min och det är den bästa present jag har fått. :)) Det blir sååå bra kort med den. Lycka till. Kram

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att den blir bra Ann-Sofie, kanske jag kan gå och lära mig hos dig ; )
    Ha en bra helg
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. among all the cameras, canon is my favorite

    SvaraRadera